Blogger Templates

Tuesday 24 April 2012

Jaket kebal dari Jin Iblis

12.4.12 (Khamis)
Hari ni ada beberapa kes berat, istilah sebenar kronik, antaranya petang dtg sekumpulan lelaki, yg bermasalah cuma seorang, namun setelah dirawat, ada seorg lagi masalah gangguan. Yg pertama, 35 th, selalu mimpi majlis keramaian, ada yg ketawa, ada benda beri pasu bunga, ada tu pokok tiba2 semakin tinggi ke atas. Dia juga ada masalah tulang belakang, dah operate, kini tak kerja, sejak operation itu lah dia mula sakit2, sesak nafas, semput dsb. Asal dia Singapore tapi warga Malaysia, keluarganya di Johor.
Kawan dia yg pernah beberapa kali dtg ni, pulak nampak resah, sy cuba ruqyah dia dan ternyata ada gangguan teruk, berdialog dia kata datang tok bongkok, berdasarkan simptom dan reaksi, sy merasakan yg ni ada kaitan dgn keturunan, membongkok, kemudian pengsan, lumpuh tak boleh bangun dan berjalan langsung. Sy teruskan ruqyah dan alhamdulillah dia dah boleh bangun serta berjalan. Pesakit awal tadi ceritakan dia ada simpan beberapa tangkal dan azimat termasuk jaket keselamatan utk elak gangguan makhluk halus) dan berjanji utk bawa mlm nanti utk ditawarkan/ dibatalkan kesan dampingannya.

Sblh mlm mereka dtg lagi bawa jaket kebal dari Banjuwangi, Jawa Timur, ini yg bapa dia (menetap di JB) bagi , sati lagi diberi kpd abang dia, juga wafaq kain, cincin teras buluh tumpat 3 jenis yg nenek dia buat, mak dan bapa dia masih hidup, mak dia dikatakan ada buaya putih, asal dari  Pulau Air Cawan, berhijrah satu keluarga ke Pulau Berani, kemudian masuk Singapura, lepas tu ke Malaya. Semua barang2 ini akan dibatalkan kesan dampingan yg ada.

Pesakit2 lain berkaitan demam, sakit mata, gangguan tidur, terkejut, tersedar tiba2, nampak kelibat di dapur, depan bilik air dll.

No comments:

Post a Comment